1. Sova | 1a. Digitální | 1b. Posvátné řady | 1c. Čtverečky | 1d. Klíč | 1e. Obrázky | 2. Identita | 3. Zákoutí | 4. Česká křížovka | 5. Čorej
6. Aktivity | 6a. Kruhová | 6b. Vícekroková | 6c. Matematický koutek | 7. Zuzčiny omalovánky | 8. Hudební | 9. Geometrická | 10. Světová
11. Rady na šifrovačku | 12. Čísla | 13. GPS | 14. Psí pohled | 15. Cíl
První dva řádky mají napomoci v hledání principu kódování 10. stanoviště. Jsou zvoleny referenční body, aby byli hráči nuceni je hledat na mapě, ale byly jednoznačné.
První část kódu tvoří ISBN předpisové mapy. První dvojice znaků určuje čtverec na mapě, další čísla zpřesňují pozici bodu v rámci čtverce. Čtverec se rozčtvrtí a očísluje se 1-4. Začíná se horním pravým rohem (jako u hodinek, buzoly) a pokračuje se dokolo po směru hodinových ručiček. Operace čtvrcení se opakuje na vybraném čtverci. Postupným čtvrcením se získá na mapě dostatečně přesný bod, kde se nachází stanoviště nebo objekt. Podobným způsobem se kódují místa na čtvercových vojenských mapách.
978-80-7224-442-3 B6-2-3-2-1-3 = Muzeum železniční sdělovací a zabezpečovací techniky
978-80-7224-442-3 D7-3-4-2-2-2 = JV roh kostela v Jiráskových sadech
978-80-7224-442-3 F8-3-2-4-2-1 = 10. Stanoviště – Velký dub asi 100 metrů JZ směrem od mateřské školky u ulice Milady Horákové